Archiwum wpisów
BIP

Rada Rodziców – sprawy bieżące

26.09.2018
Protokół z zebrania Rady Rodziców, które odbyło się w dniu 11.05.2018
pdfProtokół Zebrania 21.09.2018

 

 

26.09.2018
Wykaz wydatków z Funduszu Rady Rodziców w roku szkolnym 2017/2018
pdfWykaz wydatków z Funduszu Rady Rodziców – pobierz

 

 

11.05.2018
Protokół z zebrania Rady Rodziców, które odbyło się w dniu 11.05.2018
pdfProtokół Zebrania 11.05.2018

 

 

13.04.2018
Wykaz wydatków z Funduszu Rady Rodziców za okres luty-kwiecień 2018.
pdfWykaz wydatkow II-III.2018

 

 

09.04.2018
KIERMASZ WIELKANOCNY – NAGRODY DLA NAJBARDZIEJ AKTYWNYCH KLAS
Główną nagrodę: 100,- zł do funduszu klasowego zyskali uczniowie klas 0 A, I D oraz II C Gimnazjum
DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM UCZNIOM ZA ZAANGAŻOWANIE
W ramach kiermaszu udało się zebrać 600,- zł., które zostaną przekazane do funduszu Rady Rodziców.
Z serdecznymi pozdrowieniami,
Prezydium Rady Rodziców

02.03.2018
PROTOKÓŁ ZEBRANIA RADY RODZICÓW Z DNIA 02.03.2018
Dziękujemy wszystkim Rodzicom uczestniczącym w spotkaniu Rady Rodziców w dniu 02.03.2018. Protokół ze spotkania można przeczytać TUTAJ

ZACHĘCAMY DO ZAANGAŻOWANIA SIĘ W PIKNIK EKO DWÓJKA, KTÓRY ODBĘDZIE
SIĘ 21.04.2018.
Bliższe informacje dostępne u przedstawicieli rady Rodziców.
Już teraz zapraszamy na kolejne spotkanie 11.05.2018!

18.02.2018
KIERMASZ WIELKANOCNY

Zapraszamy wszystkich uczniów do przygotowania przedmiotów związanych ze Świętami Wielkiej Nocy, które będą mogły być sprzedane na Kiermaszu Wielkanocnym.
* Przedmioty te będą zbierać Panie Woźne w pokoju nr 19 do 10 marca, 2018.
* Bliższe informację dot. terminu Kiermaszu będą dostępne na stronie internetowej lub pod adresem radarodzicow@zsobrwinow.pl.
* Dochód uzyskany ze sprzedaży przeznaczony zostanie na cele realizowane przez Radę Rodziców. Już       teraz dziękujemy za zaangażowanie.

Klasa, która dostarczy najwięcej przedmiotów i tym razem zostanie nagrodzona!

31.01.2018
WYKAZ WYDATKÓW RADY RODZICÓW PAŹDZIERNIK 2017 – STYCZEŃ 2018
Październik 2017
Program propagujący zdrowy styl życia „Trzymaj Formę!” – 150,- zł.
Listopad 2017
Mikołajkowy Turniej w dwa ognie – klasy czwarte – 477,- zł.
Szczoteczki do zębów – 240,- zł.
Ogólnopolski konkurs matematyczny Alfik – 272,25 zł.
Grudzień 2017
Konkurs języka angielskiego English Highflier – 136,- zł.
Konkurs humanistyczny Alfik – 187,- zł.
Styczeń 2018
Nagrody konkursowe – Mały Samorząd – 500,- zł
Wieczór opowieści – Storytelling Night – 147,13 zł.
Nagrody konkursowe – Zespół Edukacji Wczesnoszkolnej – 400,- zł.
Wydatki związane z uroczystościami szkolnymi (Dzień Nauczyciela, Kiermasz Bożonarodzeniowy, Wigilia) – 411,95 zł.
OGÓŁEM 2.921,33 zł.

22/01/2018
RADA RODZICÓW NAGRADZA NAJBARDZIEJ AKTYWNE KLASY ZA KIERMASZ BOŻONARODZENIOWY
NAGRODY DLA NAJBARDZIEJ AKTYWNYCH KLAS:
GŁÓWNĄ NAGRODĘ: 150,- ZŁ DO FUNDUSZU KLASOWEGO OTRZYMALI UCZNIOWIE
KLAS I D, I C ORAZ II C GIMNAZJUM
NAGRODY DODATKOWE: SŁODKIE NIESPODZIANKI OTRZYMALI UCZNIOWIE KLAS
0A, I C, D, II B, C, D, III B, C, E, F, IV B, D, VI A, B, C, VII A
ORAZ II C I III C GIMNAZJUM
DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM UCZNIOM ZA ZAANGAŻOWANIE.

Już teraz zapraszamy uczniów do przygotowania przedmiotów związanych ze Świętami Wielkiej Nocy, które będą mogły być sprzedane na Kiermaszu. Przedmioty te będą zbierane do 10 marca 2018. Bliższe
informację będą dostępne na stronie internetowej lub pod adresem mailowym radarodzicow@zsobrwinow.pl.
Klasa, która dostarczy najwięcej przedmiotów i tym razem zostanie nagrodzona!
Poniżej zaangażowanie poszczególnych klas:

Klasa – liczba przedmiotów na kiermasz:
0 A – 5, I C – 52, I D – 74, II B – 4, II C – 10, II D – 15, III B – 14, III C – 22, III E – 8, III F – 20, IV B – 15, IV D – 14, VI A – 2, VI B – 6, VI C – 2, VII A – 33, II C GIM – 45, III C GIM – 3

11.12.2017
PROTOKÓŁ ZEBRANIA RADY RODZICÓW Z DNIA 11.12.2017
Dziękujemy wszystkim Rodzicom uczestniczącym w nadzwyczajnym spotkaniu Rady Rodziców w dniu 11.12.2017. Protokół ze spotkania można przeczytać tutaj
Już teraz zapraszamy na kolejne spotkania!

21/10/2017

SKORZYSTAJ Z OKAZJI I SPOTKAJ PRZEDSTAWICIELI RADY RODZICÓW!

Podczas Dnia Otwartego 26.10.201 przedstawiciele Rady Rodziców
zapraszają na stoisko działające w godz. 16:30-18:30 przy
sekretariacie.

Będzie można:
•podyskutować o projektach realizowanych ze wsparciem Rady Rodziców
w naszej szkole i zaproponować noweJ
•Przedłużyć dzierżawę szafki szkolnej lub podpisać nową Umowę
•wpłacić składkę do Funduszu Rady Rodziców

ZAPRASZAMY DO ROZMOWY!

20/10/2017
PRZEDŁUŻENIE DZIERŻAWY SZAFKI SZKOLNEJ

Wszyskich Rodziców i Opiekunów, którzy chcą przedłużyć
dzierżawę szafki szkolnej z lat poprzednich prosimy o wypełnienie
nowej, obowiązującej od tego roku szkolnego Umowy dzierżawy (TUTAJ
PROSZĘ WSTAWIĆ LINK DO UMOWY) i dostarczenie jej na stoisko Rady
Rodziców czynne w godz. 16:30-18:30 podczas Dnia Otwartego (26.10).
Bardzo serdecznie dziękujemy:)
Członkowie Rady Rodziców

16/10/2017

Terminy odbioru kluczyków do szafki szkolnej:
18.10.2017 w godz. 7:30 – 9:30 oraz 15:00 – 17:00
19.10.2017 w godz. 7:30 – 9:30 oraz 15:00 – 17:00

KONIECZNE do odbioru jest wypisanie Umowy Dzierżawy Szafki Szkolnej
Przedstawiciele Rady Rodziców będą dyżurować w holu przy świetlicy.

09/10/2017
Zapraszamy do zapoznania się z aktualnym Regulaminem Użytkowania
Szafki Szkolnej w tym roku szkolnym. Zainteresowanych dzierżawą
prosimy o wypełnienie aktualnej Umowy .
Termin odbioru kluczyków będzie ustalony w najblizszym czasie,
informacja zostanie zamieszczona na tablicy rady Rodziców jak również
na stronie internetowej szkoły w sekcji Rada Rodziców.

15/09/2017
Na pierwszym spotkaniu Rady Rodziców w tym roku zostali wybrani
członkowie nowego Prezydium Rady Rodziców. ZACHĘCAMY i zapraszamy do
bliższej współpracy w tym roku szkolnym.

27/10/2016
Sprawozdanie z wydatków za ubiegły rok (2015)

pdfSprawozdanie finansowe – pobierz

 

 

09/03/2016
Wpłaty na rzecz Rady Rodziców

Wpłat gotówkowych na rzecz Rady Rodziców
można dokonywać w Sekretariacie Szkoły u Pani Renaty Świerczewskiej

 

18/11/2015
Proponowane terminy spotkań Rady Rodziców

14 grudnia 2015 (poniedziałek) godzina 19.00
7 marca 2015 (poniedziałek) godzina 19.00
16 maja 2015 (poniedziałek) godzina 19.00

15/11/2015

Szanowni Rodzice,

serdecznie zapraszam na spotkanie Rady Rodziców w dniu 16 listopada 2015
o godzinie 19.00 w stołówce szkolnej.
Z poważaniem,
Marek Budzisz

Proponowany porządek obrad spotkania Rady Rodziców przy ZSO w Brwinowie w dniu 16 listopada 2015 godzina 19.00

1. Otwarcie spotkania.
2. Przyjęcie porządku spotkania.
3. Przedstawienie preliminarza budżetowego Rady Rodziców.
a. Omówienie propozycji dofinansowania złożonych przez Dyrekcję i nauczycieli ZSO.
b. Ankieta przygotowana przez RR.
c. Omówienie i zatwierdzenie wysokości składek na rzecz Rady Rodziców.
4. Informacje na temat 1 % podatku PIT przekazywanego na rzecz Stowarzyszenia Przyjazna Szkoła
5. Propozycje wspólnych działań
a. Przygotowanie do rozbudowy szkoły
b. Gabinet dentystyczny w szkole
c. Bezpieczeństwo i ochrona.
d. Informowanie rodziców.
e. Podręczniki elektroniczne.
f. Dysponowanie szafkami szkolnymi.
6. Wolne wnioski.

21/10/2015

Składka na Radę Rodziców w roku szkolnym 2015/2016:

 

60 złotych za pierwsze dziecko
logo_przelewy24 Zapłać teraz (online)

 

 

40 złotych za drugie dziecko
logo_przelewy24Zapłać teraz (online)

 

 

20 zł za trzecie dziecko
logo_przelewy24Zapłać teraz (online)

 

 

19/10/2015

Wpłaty za ubezpieczenie
Bardzo prosimy skarbników klasowych, którzy zebrali składki za ubezpieczenie dzieci o wpłacenie ich do sekretariatu do pani Renaty.
Po wpłynięciu składek ze wszystkich klas i wymaganej kwoty, zostanie ona przekazana ubezpieczycielowi.

Print Friendly



Szkoła bez cyberprzemocy
Program „Owoce w szkole”
Program „Mleko w szkole”
Umiem pływać